IdéActive BV ICT & new media

Klachtenregeling IdéActive BV ICT, uw automatiseringspartner

IdéActive BV zet zich in voor een optimale klanttevredenheid. Mocht er zich een situatie voordoen waarbij u niet geheel tevreden bent met de dienstverlening van (een medewerker van) IdéActive BV dan verzoeken wij u om dit te melden bij ons.

1. Wij verzoeken u uw klacht eerst te melden en door te spreken met uw vaste contactpersoon bij IdéActive BV.

2. Mocht u er met uw vaste contactpersoon niet uitkomen neem dan contact op met IdéActive BV en vraag naar de Service-coördinator.

3. Mocht u er telefonisch niet uitkomen dien uw klacht dan schriftelijk in (per post, zie hieronder). Indien gewenst kunt u eveneens een reactie per email versturen. Geef dan in het onderwerp aan dat het een klacht betreft. Wij zullen de ontvangst van de klacht per email bevestigen. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

adres

telefoon


email
IdéActive BV, t.a.v. service-coördinator, Kruisstraat 56, 6411 BW  Heerlen, Nederland

046 - 420 07 71 (vanuit het buitenland +31 46 420 07 71)
telefonisch bereikbaar van maandag-vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur (m.u.v. feestdagen)

info @ ideactive.nl (verwijder spaties uit het adres of gebruik de link)

 

Bel ons op +31 (0)46 - 420 0771
IdéActive BV ICT & new media
--
--
--
IdéActive is een klantgerichte ICT dienstverlener voor het MKB in Zuid-Nederland en België
Bel ons op
046 - 420 07 71
--
--
IdéActive BV ICT
Kruisstraat 56
6411 BW Heerlen

Deelnemer ICTWaarborg
--